[Catalanitzador] Acció per al PDFCreator

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu maig 12 10:25:19 CEST 2013

Al 21/04/2013 22:37, En/na Joan Montané ha escrit:
> Hola,
>
> m'he posat a investigar com fer un acció per al PDFCreator, per
> substituir l'inspector. Sense garanties de tenir-lo aviat!!!!

Hola,

En Windows de 64-bits no llegíem la versió del PDFCreator, només la
llengua. Ho he solucionat:

https://github.com/Softcatala/Catalanitzador/commit/95a39a7412910fe66fa631beff75ede4870e850a

Això es pot observar també a les estadístiques[1] on veureu que el
nombre de sessions sense versió del PDFCreator és superior que els de
sense llengua.

Joan, si pots fer proves de regressió en 32 i 64 bits seria collonut.

[1] http://catalanitzador.softcatala.org/stats/?v=200&show=inspectors