[Catalanitzador] Ela geminada al Mac OS X (corrector)

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dij maig 9 09:45:50 CEST 2013

A mi eixe error em passa a Pages, LibreOffice i Thunderbird. No és un
problema del catalanitzador, és un problema del diccionari.

No ho he comentat perquè vaig llegir un correu que indicava que hi havia
problemes amb les paraules amb l·l.