[Catalanitzador] Fwd: Error / Catalanitzador

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dim maig 7 23:43:52 CEST 2013

Al 07/05/13 23:07, En/na Jordi Serratosa ha escrit:
> Ep
> Acabo de contestar un usuari a la llista del Rebost que informa del
> mateix problema.
> Li he demanat que confirmi si el seu Mac és de 32 o 64.
>
> salut
> jordi s

Amb el percentatge d'ordinadors que hi ha a 32 bits que funcionen amb la
versió 10.6.x no sé si paga la pena fer el desenvolupament (de la
mateixa manera que va passar amb els processadors PowerPC). No obstant,
potser una cosa a tenir en compte.