[Catalanitzador] Fwd: Error / Catalanitzador

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dim maig 7 22:19:46 CEST 2013

Gent,

ho he provat ara a un 10.6.8 de casa (no el de la feina com abans) i
confirmo el problema.

Si no m'equivoco, és perquè els models més antics de Mac (provant amb
MacBook Core Duo) són 32 bit, i suposo que l'aplicació és 64 bit.

Salut,

El 07/05/13 12:52, Jordi Mas ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido