[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'Android

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dim maig 7 01:39:57 CEST 2013

Aquí va la meva,
En acabar de Catalanitzar el telèfon, que ofereixi un enllaç al rebost
de Softcatalà exclusiu per a terminals Android. D'aquesta manera
l'usuari podrà conèixer aplicacions disponibles en la nostra llengua que
potser no sabia que existien.

Altre idea seria crear un procés per lots que pregunti a l'usuari quines
aplicacions del rebost vol instal·lar (p. ex. el Traductor, etc.) i que
ho faci de manera automàtica (em penso que si no ets Root això no és
possible i has d'anar confirmant aplicació per aplicació)...

Els meus cinc cèntims,
Benny.

Al 07/05/2013 00:59, En/na Jordi Mas ha escrit: