[Catalanitzador] Estadístiques de le versió 1.9.2 beta

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dij maig 2 16:18:48 CEST 2013

El 2 de maig de 2013 6.52, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:

>   Em mirava les estadístiques de la versió 1.9.2...
>
> No hi hauria d’haver dades per a ChromeLangPack igual que n’hi ha per a
> FirefoxLangPack?

Hola Josep M,

Com que el Chrome no necessita baixar res per posar la interfície (no hi ha
langpack), sinó que el canvi és només a nivell del fitxer de configuració,
no ho vaig fer com a dues accions separades. Pensant-ho bé, potser seria
millor tindre-ho així, però de moment no està implentat.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >