[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.1 de Windows en proves (desenvolupament) - dijous 14 de març

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div mar 15 20:06:12 CET 2013

Ep Jordi,

> Jo ho simplificaria seguint l'estil de l'iTunes i ho deixaria així:
> - Microsoft Windows Live en català
> - iTunes en català
> - Adobe Reader en català

Canviat.

> I el que et comentava en privat:
> Interpreto que el canvi a "Catalanitzador de Softcatalà" també s'hauria
> d'aplicar a tot arreu, no? Ho dic perquè a la primera pantalla hi surt:
> "...auxiliar de Softcatalà per a la catalanització del Windows"
> i a la barra de títol: "Catalanitzador: Auxiliar de ...."

Pots ser si us plau més específic en el canvis que aplicaries? Quins
textos en concret proposes?

> i a la informació de versió.

Quina cadena en concret? Ho dic perquè CatalanitzadorPerAlWindows.exe és
el nom del binari. Jo en principi no ho canviaria.

> [...]
> Per defecte, l'acció de l'Internet Explorer em surt desmarcada i amb
> l'avís que "no es pot fer separadament".
> No sé si és el comportament desitjat ho s'hauria de marcar com a "Ja
> realitzat", perquè, si t'hi fixes, el l'acció de paquet de llengua del
> Windows (8 Pro 64bits) ja posa "Ja realitzat" (i té raó). L'Internet
> Explorer se'm veu en català i la llengua de navegació és en català.
> He provat de marcar-lo i tirar endavant i m'ha donat una catalanització
> del 100%.
> He tornat a iniciar el Catalanitzador i em torna a sortir desmarcada

Ho miro, tal com comentava hi hagut canvis molts profunds a les accions
dels navegadors i cal fer proves.