[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.1 de Windows en proves (desenvolupament) - dijous 14 de març

dij mar 14 22:07:36 CET 2013

Ep
Una altra cosa:
A l'acció "Paquet de llengua i configuració regional" del Windows:
També es configurà el català com a llengua preferida del sistema i per
l'escriptura
-->
També es configu*_ra_*rà el català com a llengua preferida del sistema i
per *_a _*l'escriptura

Les descripcions de les accions dels navegadors em semblen correctes. No
sé si vols simplificar l'explicació de la llengua de navegació, però si
és així, potser no caldria donar tanta informació i simplement informar
l'usuari del resultat que obtindrà fent aquest canvi (en lloc de tota la
"teoria" de la llengua de navegació)
He vist que el nom de l'acció és "...per a l'Explorer" (sense
"Internet") entenc que és una omissió intencionada (per tal que càpiga
dins el quadre? ;-) )

salut
jordi s

Al 14/03/2013 21:55, En/na Jordi Serratosa ha escrit: