[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.1 de Windows en proves (desenvolupament) - dijous 14 de març

dij mar 14 21:55:29 CET 2013

Ep Jordi
Un parell de coses sobre aquesta versió:

Crec que es podria unificar l'estil d'aquestes 3 accions:
- Paquet de llengua del Microsoft Windows Live
- iTunes en català
- Versió en català de l'Adobe Reader

Jo ho simplificaria seguint l'estil de l'iTunes i ho deixaria així:
- Microsoft Windows Live en català
- iTunes en català
- Adobe Reader en català

I el que et comentava en privat:
Interpreto que el canvi a "Catalanitzador de Softcatalà" també s'hauria
d'aplicar a tot arreu, no? Ho dic perquè a la primera pantalla hi surt:
"...auxiliar de Softcatalà per a la catalanització del Windows"
i a la barra de títol: "Catalanitzador: Auxiliar de ...."
i a la informació de versió.

I comentar una cosa sobre funcionalitat:
Per defecte, l'acció de l'Internet Explorer em surt desmarcada i amb
l'avís que "no es pot fer separadament".
No sé si és el comportament desitjat ho s'hauria de marcar com a "Ja
realitzat", perquè, si t'hi fixes, el l'acció de paquet de llengua del
Windows (8 Pro 64bits) ja posa "Ja realitzat" (i té raó). L'Internet
Explorer se'm veu en català i la llengua de navegació és en català.
He provat de marcar-lo i tirar endavant i m'ha donat una catalanització
del 100%.
He tornat a iniciar el Catalanitzador i em torna a sortir desmarcada
l'opció... !!??

Adjunto el log (hi ha altres execucions de versions anteriors també)

salut
jordi s

Al 14/03/2013 20:46, En/na Jordi Mas ha escrit: