[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu mar 10 16:17:01 CET 2013

Al 10/03/2013 15:58, En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> Jo estic amb el Josep M. Quan la llista d'aplicacions siga molt llarga,
> això ja no cabrà aquí a no ser que fem un redisseny de la pàgina. De
> fet, ara mateix ja no podem ni fer dues columnes ni posar els programes
> d'un SO primer i els de l'altre després. Amb dues columnes tot queda
> massa estret i no es pot posar seguit perquè no cap.
>
> Per sortir del pas, jo em faria el que comenta Josep M. i després ja fem
> una web una miqueta més treballanda per fomentar la participació, fins i
> tot crear un àrea d'assistència, propostes, etc.

Jo crec que de primar donar una informació acurada i no crear falses
expectatives, d'una versió com la de Mac, que de per si ja fa força
menys que la de Windows.

Et faig dos propostes de com fer-ho, o bé dos columnes en paral·lel, o
un al costat de l'altre.

Pensem que el text de Mac serà molt curt, ja que són quatre ratlles.

Name: proposta1.jpg
Type: image/jpeg