[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu mar 10 16:00:56 CET 2013

Al 10/03/13 15:58, En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> Jo estic amb el Josep M. Quan la llista d'aplicacions siga molt
> llarga, això ja no cabrà aquí a no ser que fem un redisseny de la
> pàgina. De fet, ara mateix ja no podem ni fer dues columnes ni posar
> els programes d'un SO primer i els de l'altre després. Amb dues
> columnes tot queda massa estret i no es pot posar seguit perquè no cap.
>
> Per sortir del pas, jo em faria el que comenta Josep M. i després ja
> fem una web una miqueta més treballanda per fomentar la participació,
> fins i tot crear un àrea d'assistència, propostes, etc.

> [...]
Jo ho tinc clar. Dir que el Catalanitzador per Mac catalanitza
aplicacions de missatgeria o ofimàtiques quan encara no ho fa, em sembla
negatiu. No em sembla malament la proposta, però no podem dir que
executa una cosa que no executa ;)

--
Una salutació,