[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu mar 10 15:58:06 CET 2013

Hola,

Jo estic amb el Josep M. Quan la llista d'aplicacions siga molt llarga,
això ja no cabrà aquí a no ser que fem un redisseny de la pàgina. De fet,
ara mateix ja no podem ni fer dues columnes ni posar els programes d'un SO
primer i els de l'altre després. Amb dues columnes tot queda massa estret i
no es pot posar seguit perquè no cap.

Per sortir del pas, jo em faria el que comenta Josep M. i després ja fem
una web una miqueta més treballanda per fomentar la participació, fins i
tot crear un àrea d'assistència, propostes, etc.

Com ho veieu?

Salut,

Pau

El 10 de març de 2013 15.04, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: