[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu mar 10 14:43:16 CET 2013

¿No es podria fer que, igual que passa ara i canvia el botó de baixada a vermell quan li passes el ratolí per sobre, canviés el text de les coses que pot fer segons si has passat el ratolí per sobre del botó  Windows o per sobre del botó Mac?

Podria haver-hi 3 llistes de coses, una genèrica, que es presenta per defecte a l’entrar a la pàgina, una de Windows més especificada, i una de Mac més especificada, que es mostrarien quan passem el ratolí per sobre del botó respectiu "Baixa'l ara"

La llista genèrica podria dir:

El Catalanitzador configurarà en català:
  a.. Sistema operatiu
  b.. Exploradors d'internet
  c.. Paquets ofimàtics
  d.. Programes de missatgeria
  e.. Altres aplicacions

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Sunday, March 10, 2013 2:24 PM
To: Desenvolupament del Catalanitzador de Softcatalà
Subject: Re: [Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac

Al 10/03/2013 12:16, En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> He fet els canvis següents a la pàgina del catalanitzador (dev):
>
> * He substituït 'Catalanitzador per al Windows' per 'Catalanitzador de
> Softcatalà' a totes les descripcions i titles
> * He creat dos botons, un per a la baixada de Mac i un altre per a la
> baixada de Windows. Al meu parer no és la millor opció. De tota manera,
> els botons caldria millorar-los...
> * He actualitzat el llistat de programes disponibles per afegir el Mac
> OSX, he posat la versió 10.6.3, però crec que no era a partir d'aquesta, oi?

> [...]

Gràcies Pau!

Les coses que fan el Catalanitzador de Mac i de Windows són diferents.
És molt confús com està ara. Cal separar-les.

Característiques de la versió del Mac:

* Posa en català el Mac OS X
* Instal·la el corrector ortogràfic
* Posa en català com a llengua de navegació al Firefox i el Chrome

Penso que tenim dues opcions:

* O creem dues columnes una al costat de l'altre com està ara però més ample

* O posem sota del Windows el botó de Mac amb l'explicació.