[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu mar 10 12:16:43 CET 2013

Hola,

He fet els canvis següents a la pàgina del catalanitzador (dev):

* He substituït 'Catalanitzador per al Windows' per 'Catalanitzador de
Softcatalà' a totes les descripcions i titles
* He creat dos botons, un per a la baixada de Mac i un altre per a la
baixada de Windows. Al meu parer no és la millor opció. De tota manera, els
botons caldria millorar-los...
* He actualitzat el llistat de programes disponibles per afegir el Mac OSX,
he posat la versió 10.6.3, però crec que no era a partir d'aquesta, oi?

http://dev-catalanitzador.softcatala.org/

Necessite que em digueu quins altres programes cal afegir.

Salut,

Pau

El 10 de març de 2013 10.08, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: