[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 8 de març i pla de proves

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div mar 8 21:45:47 CET 2013

Hola Pau,

> Hola Jordi.
>
> He baixat l'aplicació però no la puc instal·lar perquè ja em diu que

Només un matís, el Catalanitzador no s'instal·la sinó s'executa. És una
diferencia important.

> tinc l'ordinador catalanitzat (cosa certa...) i per tant no puc "provar"
> l'aplicació. No obstant, supose que funciona a Mac OS X 10.8.x Ho dic
> perquè mentre no afegisques cap altre element és difícil poder
> implementar les estadístiques, ja que no permet avançar la instal·lació.

Sí que pots, pots descatalanitzar-ho. Jo ho faig regularment per fer proves:

- Suprimint el català com a llengua de navegació al Firefox o Chrome
- Canviant la llengua per defecte del sistema a una diferent que el català
- Desinstal·lant els correctors (eliminat els fitxers de la carpeta
Spelling i re-iniciant).

Vas arribar a poder instal·lar-ho en un Mac OS 10.5?