[Catalanitzador] Canvis necessaris a per publicar la versió beta de Mac a catalanitzador.softcatala.org

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dic mar 6 23:30:04 CET 2013

Hola,

Plantege els punts més clars de cara a la presentació del catalanitzador
per al Mac:

* Canvi de 'catalanitzador per al windows' a 'catalanitzador'
* Enllaç de baixada:
** Podem o bé detectar l'ordinador de la persona que visita la pàgina i
mostrar el botó corresponent a la seua plataforma (estil baixada del
firefox), amb el llistat de programes corresponents que es poden
catalanitzar per eixa plataforma
** O bé podem mostrar dos botons, un per al windows i un altre per Mac i
que que es faça un primer clic que mostre els programes de la plataforma
que es poden catalanitzar juntament amb el botó de baixada
** A les captures, jo miraria de fer el mateix que amb el botó, si és un
mac es mostren captures de mac, i si és un windows, doncs del windows (en
cas que siga una altra cosa ja podem decidir què fer)

Diria que en quant a coherència amb les noves funcionalitats i plataformes
compatibles, això seria el més important per canviar. Quina opció preferiu?

El 6 de març de 2013 22.19, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: