[Catalanitzador] Canvis a les estadístiques per poder llançar la beta de Mac

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim mar 5 08:57:25 CET 2013

Al 04/03/2013 23:19, En/na Xavi Ivars ha escrit:
> Per cert, a dev-catalanitzador hi ha dades inconsistents: hi ha una
> entrada sense System definit

> | ID  | OSMajorVersion | OSMinorVersion | SPMajorVersion |
> SPMinorVersion | SuiteMask | ProductType | System | Name          | Bits |
> | 123 |             10 |              8 |              2 |
> [...]

Hola Xavi,

Aquesta entrada és de la primera versió de Mac quan no enviàvem el
paràmetre system, en producció això no ens ho trobarem mai.

Estic d'acord en posar-hi 1 a system. Simplement vigila que l'entrada
no existeixi ja.