[Catalanitzador] CD del Catalanitzador autocontingut

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim mar 5 08:54:13 CET 2013

Al 04/03/2013 22:05, En/na Josep M. ha escrit:
> Hola,
> En les converses que estic tenint de cara a la coŀlaboració en el
> llançament del Catalanitzador 2.0, ha sortit la següent pregunta:
> *Seria possible fer una versió del Catalanitzador que funcionés des d’un
> CD, autocontinguda, que no necessites de la connexió a Internet?*
> No sé si en Jordi s’ho ha plantejat: quants MB ocupen els programes que
> ara es descarreguen de SoftCatalà, i si és possible modificar l’XML
> perquè en lloc d’apuntar a una adreça a Internet, apunti a una adreça
> [...]

Hola Josep M.

Hi ha dos aspectes a la qüestió:

- Tècnicament es podria fer, a més es podria fer suportant el protocol
file:// en comptes de http:// per cercar paquets fent que el programa
requereixi els mínims canvis possibles.

- Legalment ens caldria revisar un a la llicència de cada paquet per
veure si podem distribuir-los.

En resum, es podria fer.