[Catalanitzador] Canvis a les estadístiques per poder llançar la beta de Mac

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dll mar 4 22:34:06 CET 2013

El 4 de març de 2013 20.40, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ep Xavi,
>
> Per tal de poder publicar la beta de Mac caldria fer els següents canvis a
> les estadístiques:
>
> - Igual que ara podem filtrar per versió jo afegiria filtrar per
> plataforma: totes, Windows o Mac i que per defecte fos totes.
>
> - Hi ha dues accions noves exclusives de Mac:
> * MacSystemAction = 15
> * MacSpellChecker = 16
>
> Ja diràs com ho veus o si tens cap dubte
>
> Que cal també mostrar.

On vols que ho desplegue, a dev-catalanitzador? o a catalanitzador? O a
ambdós?

> --

< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >