[Catalanitzador] [Rebost] Catalanitzador_de_Softcatalà - Climent Polls Planells

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu jun 9 15:39:38 CEST 2013

Quin Sistema Operatiu tens?

Has provat què passa si fas Ctrl+Alt+Supr i tries l’Administrador de tasques del Windows? A la pestanya Aplicacions, te’n surt alguna relacionada amb el Chrome? I a la pestanya de Processos?

Josep M.

From: avis_rebost a softcatala.org
Sent: Sunday, June 09, 2013 1:47 PM
To: rebost a llistes.softcatala.org
Subject: [Rebost] Catalanitzador_de_Softcatalà - Climent Polls Planells

comments: No puc instal·lar el catalinatzador. Sempre em diu que haig de tancar el Chrome, li dic que ho faci per és unbucle. He reiniciat l'ordinador, no he obert el chrome ni cap altra navegador i he clicat altre cop el catalanitzador guardat a "baixades" i em torna a dir que haig de tancar el Chrome i continua en un bucle. http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Catalanitzador_de_Softcatalà