[Catalanitzador] Índex de penetració de programes susceptibles de ser catalanitzats

Joan Montané joan a montane.cat
dll gen 28 00:22:47 CET 2013

El 27 de gener de 2013 20.22, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:

> Com que no sóc programador, no sé dir si és difícil o no, però com a
> usuari, el LibreOffice no m’interessa gaire (ja ho sé, sóc un heretge i
> cremaré a la foguera!). Vull dir que amb l’índex de penetració que té, no
> m’hi trencaria les banyes, de moment... [image: Dimoni]

Josep M., cremaràs eternament!!!! o saps, oi? ;)

Conyes a part, el LibreOffice té un índex de penetració al mercat baix, sí,
d'acord, però és un programari de referència en el món lliure, un dels seus
vaixells insígnia, i també de SC.

Sobre els diferències de programes Windows/Mac. És evident que les dues
plataformes tenen hàbits d'ús diferents i per tant no el dos
catalanitzadors no tenen perquè catalanitzar les mateixes aplicacions.

Tampoc cal catalantizar-ho tot a la 1a. L'aproximació que s'ha fet amb la
versió Windows és prou bona, catalanitzar el SO i aplicacions més usades, i
alhora proporcionar-nos informació per saber cap a on s'ha d'anar. No sé si
amb Mac es pot implementar alguna cosa similar als inspectors, però sí és
possible, ens marcaran el camí.

Joan Montané