[Catalanitzador] Índex de penetració de programes susceptibles de ser catalanitzats

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu gen 27 20:22:30 CET 2013

Si ho entenc bé, el que caldria automatitzar amb el Catalanitzador és el procediment: http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/LibreOffice/LibreOffice_3.5_en_catal%C3%A0

Com que no sóc programador, no sé dir si és difícil o no, però com a usuari, el LibreOffice no m’interessa gaire (ja ho sé, sóc un heretge i cremaré a la foguera!). Vull dir que amb l’índex de penetració que té, no m’hi trencaria les banyes, de moment...

Això no treu que m’ofereixi entusiàsticament a fer totes les proves hagudes i per haver per testejar-lo quan tingueu alguna beta per provar si catalanitza el LibreOffice.

Josep M.

From: Joan Montané
Sent: Sunday, January 27, 2013 7:24 PM
To: Desenvolupament del Catalanitzador de Softcatalà
Subject: Re: [Catalanitzador]Índex de penetració de programes susceptibles de ser catalanitzats

El 27 de gener de 2013 18.41, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

    el LibreOffice no és fàcil de catalanitzar, precisament, per la resta... el problema es trobar el temps, :(((((

  No sé si la informació que tenim aquí conté tota la informació que sabem:

  http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/LibreOffice

  Com fem en el cas del Windows Live, seria possible baixar el binari complet de la versió exacte que té l'usuari i instal·lar a sobre la versió en català i que s'actualitzés?

He documentat tota la informació que tinc sobre com catalanitzar el LibreOffice.

Segons [1], es pot iniciar l'instal·lador forçant la llengua de l'instal·lador i també forçant les llengües que s'instal·laran. Això facilitaria la catalanització del LibreOffice, però en les proves que he fet, això només funciona en una instal·lació nova. Si ja hi ha un LibreOffice instal·lat, ignora el fet d'afegir llengües amb el paràmetre UI_LANGS. Si algú ho més ho vol provar... endavant. El cas típic és un Windows només amb el locale espanyol, instal·lar el LibreOffice de forma predeterminada (queda en espanyol) i cal aconseguir catalanitzar-lo des de la línia de comandes.

Joan Montané

[1] https://wiki.documentfoundation.org/Deployment_and_Migration