[Catalanitzador] Catalanitzador per a Windows versió - 22 de gener

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic gen 23 22:26:34 CET 2013

En/na Josep M. ha escrit:
> El meu iTunes 11.0.1.12 de 64 bits (que ja tinc catalanitzat), em surt
> que l'acció "No es pot aplicar en aquest ordinador" en lloc de "Ja s'ha
> realitzat anteriorment en aquest ordinador"

Hola,

He actualitzat el binari:

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAlWindows-binaries/blob/master/latest/development/CatalanitzadorPerAlWindows.exe?raw=true

Et dic com assumeixo que funciona:

- Quan instal·les l'Itunes per primer cop estableix a la clau de
registre 'InstalledLangID' a HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Apple Computer,
Inc.\iTunes amb el codi d'idioma. El 1027 representa el català.

- Si l'usuari no canvia res, aquest és l'idioma que s'aplica. Quan
l'usuari va a la configuració i s'estableix la llengua es crea a la clau
de registre 'LangID' a HKEY_CURRENT_USER\Software\Apple Computer,
Inc.\iTunes el codi d'idioma.

- El Itunes mira primer a la clau HKEY_CURRENT_USER i després a la
HKEY_LOCAL_MACHINE. La primera pren preferència.

- La versió de 32 i 64 es comporten igual. A 64-bits la versió de 32
bits no es deixa instal·lar. Això està bé perquè ens redueix combinatòria.

- Quan desinstal·les l'iTunes es deixa la clau HKEY_CURRENT_USER, ves en
compte si fas proves.

Si necessites ajuda de com va el registre amb el regedit m'ho comenten.

El fitxer de registre inclou més informació per ajudar-me a depurar
problemes si en tenim.

Pots tornar a fer algunes proves amb aquest nou binari Josep M?

Gràcies,