[Catalanitzador] Catalanitzador per a Windows versió - 22 de gener

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dic gen 23 06:58:29 CET 2013

El meu iTunes 11.0.1.12 de 64 bits (que ja tinc catalanitzat), em surt que
l'acció "No es pot aplicar en aquest ordinador" en lloc de "Ja s'ha
realitzat anteriorment en aquest ordinador"

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Tuesday, January 22, 2013 11:14 PM
To: desenvolupament
Subject: [Catalanitzador] Catalanitzador per a Windows versió - 22 de gener

Ep gent,

Acabo de pujar una nova versió de proves del Catalanitzador a:

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAlWindows-binaries/blob/master/latest/development/CatalanitzadorPerAlWindows.exe?raw=true

Canvis importants:

- Inclou acció per l'iTunes 11 i suprimim l'inspector d'Intunes

Coses que suggereixo provar:

- Si detecta bé que les versions anteriors a l'iTunes 11 no es poden
catalanitzar
- Si detecta bé quan el programa no està instal·lat
- Si fa bé la catalanització quan es necessari

Totes les proves que podeu pensar