[Catalanitzador] Acció d'Itunes pel Catalanitzador

Joan Montané joan a montane.cat
dll gen 21 23:05:14 CET 2013

El 21 de gener de 2013 22.54, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ep gent,
>
> Us comento el que entenc jo cal fer per catalanitzar l'Itunes, una acció
> en la qual he començat a treballar.
>
> El cas principal a suportar és quan l'usuari té un iTunes 11.0 o superior
> i el té configurat en castellà.
>
> L'iTunes utilitza la configuració regional per decidir en quina llengua
> mostra l'aplicació. Si un usuari té la configuració regional en espanyol,
> instal·la l'iTunes, i catalanitza el seu PC amb el Catalanitzador, li
> continua mostrant en espanyol.
>
> Llavors, canviant la clau de registre:
> [...]
Bona nit, el comportament que tinc observat és el següent:

Durant la 1a instal·lació es tria una llengua i aquesta queda desada a la
clau

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Apple Computer, Inc.\iTunes\InstalledLangID

Aquesta llengua la fa servir l'iTunes de tots els usuaris, llevat que
un usuari indiqui després que en vol un altra. Si ho fa, queda desada a la
clau

HKEY_CURRENT_USER\Software\Apple Computer, Inc.\iTunes\LangID

i, òbviament aquesta 2a clau té preferència sobre la clau anterior.

És a dir, si volem catalitzar tots els usuaris, i no només l'usuari actual,
cal atacar, també, la clau del HKLM

Joan Montané