[Catalanitzador] Catalanitzador: sistema de miralls

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll gen 7 07:30:30 CET 2013

En/na Josep M. ha escrit:
> A mi no m'anava gens, el Catalanitzador. Quan jo el vaig provar no es
> podia descarregar cap paquet de llengua (anava donant error a cada acció)

Hola Josep M.,

Si pots enviar el fitxer log, és molt probable que no poguessis accedir
a cap dels miralls.

Si vols fer proves, pot usar el fitxer hosts del teu PC[1] que es troba
en un Windows Vista a 'C:\Windows\System32\drivers\etc' perquè Windows
no pugui accedir a Softcatalà i altres lloc i provar que els miralls
funcionen com esperem.

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Hosts_%28file%29