[Desenvolupament] Programes que utilitzen el nom de les tecles definit al propi teclat

Joan Montané joan a montane.cat
dic gen 2 12:22:21 CET 2013

El Foxit Reader, un visor de PDF, també agafa el nom de les tecles del
teclat.

Estic amb el Jordi, considero que és un enfocament incorrecte. En el cas
del LibreOffice, resulta que a l'ajuda el nom de les tecles està traduït i
l'usuari pot veure, al programa, qualsevol cosa, depenet del teclat que
tingui configurat.

Joan Montané

El 2 de gener de 2013 9:01, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: