[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 26 de febrer

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dim feb 26 07:59:12 CET 2013

Al 26/02/13 1:05, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Al 26/02/2013 00:53, En/na Pau Sellés i Garcia ha escrit:

> D'acord, si pots fer algunes proves més en altres PC. Jo en els
> propers dos dies intentaré també fer algunes proves més.
>
> Tal com està ara a nivell funcional, per mi un cop provada una mica
> més i millorades les estadístiques, ja la podríem penjar a la web com
> a beta oficial.
>
> Atentament,
>
> Jordi,

Pense que a les estadístiques hauria d'haver una pestanya superior que
destriara la informació per Windows i Mac. Bàsicament perquè d'aquesta
manera, com a mínim al principi, pots observar d'un colp de vista la
informació i l'evolució.

--
Una salutació,