[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 26 de febrer

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim feb 26 01:05:08 CET 2013

Al 26/02/2013 00:53, En/na Pau Sellés i Garcia ha escrit:
> Al 26/02/13 0:49, En/na Pau Sellés i Garcia ha escrit:

> Rectifique. Sembla que encara que no fa res, si genera els fitxer.
> Adjunte ;) Quin ensurt!!

D'acord, si pots fer algunes proves més en altres PC. Jo en els propers
dos dies intentaré també fer algunes proves més.

Tal com està ara a nivell funcional, per mi un cop provada una mica més
i millorades les estadístiques, ja la podríem penjar a la web com a beta
oficial.