[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 26 de febrer

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dim feb 26 00:49:43 CET 2013

Al 26/02/13 0:41, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Ep gent,
>
> Acabo de publicar una nova versió del Catalanitzador per a Mac:
>
> https://github.com/Softcatala/Catalanitzador-binaries/blob/master/latest/development/mac/CatalanitzadorPerAlMac.zip?raw=true
>

> Novetats:
>
> - Compatibilitat amb Mac OS 10.6. L'aplicació ara funciona
> correctament en aquesta versió.
> - Les dades amb el resultat de les accions es pugen al servidor
> d'estadístiques:http://dev-catalanitzador.softcatala.org/stats/.
> Detectem la versió de Chrome i Firefox que enviem amb les estadístiques.
> [...]
Hola Jordi. Comencem malament. M'explique: si has fet canvies, perquè
"no es poden aplicar" al meu sistema? Supose que com "ja és catalanitzat"...

No puc enviar-te ni fer cap prova.

--
Una salutació,