[Catalanitzador] Temes pendents del catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis feb 23 13:53:25 CET 2013

Hola Pau,

> Que jo sàpiga, les formes valencianes que tenim ara mateix són les de
> LibreOffice i les de Firefox i Thunderbird. En el moment que el
> catalanitzador incloga cap modificació o instal•lació d'aquestes
> aplicacions s'ha de tenir en compte. No és ara mateix una prioritat,
> però fins ara no ho havia esmentat.

Dels tres programes que menciones només posem el paquet català a Firefox
i només en Windows. El Firefox és molt complicat (veure alguns intents
que hem fet[1]).

Després de moltes voltes i hores, el que fem a Windows és baixar la
mateixa exacta versió que té l'usuari completa en català d'aquí:

ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/

i tornar-la a instal·lar.

A dia d'avui no es produeixen versions en variant valenciana completa:

ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/19.0/win32/

Per la qualcosa ara mateix tècnicament no és possible fer-ho amb el
sistema que usem.

> Vaja! Per tant, passa a ser l'últim a la nostra llista. Crec que si no
> recollim tot allò que s'ha fet, algú ens ho retraurà. Però esta bé saber
> que no es pot implementar perquè el responsable

Si la gent vol afegir alguna cosa només té que suggerir-ho i ho comentem :)

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_de_Softcatal%C3%A0/Mozilla