[Catalanitzador] Temes pendents del catalanitzador

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dij feb 21 09:54:35 CET 2013

El jueves, 21 de febrero de 2013, Jordi Mas escribió:

> [...]
>
>  - Introduir les formes valencianes.
>>

> A quina aplicació afectaria? Ho dic perquè de tot el que fem ara no hi cap
> possibilitat de fer formes valencianes. Al Catalanitzador per a Windows
> l'única que canvia és el locale que s'escolleix a Windows 8.
>
> Per altra banda al Catalanitzador de Windows el percentatge de persones
> usant formes valencianes és del 2%. Per això, aquesta opció per mi tindria
> un pes molt baix en front d'altres coses que tenim obertes al

Que jo sàpiga, les formes valencianes que tenim ara mateix són les de
LibreOffice i les de Firefox i Thunderbird. En el moment que el
catalanitzador incloga cap modificació o instal•lació d'aquestes
aplicacions s'ha de tenir en compte. No és ara mateix una prioritat, però
fins ara no ho havia esmentat.

>  - Si en un futur veiem que cal estendre el catalanitzador a versions més
>>

> Pau, si poguessis fer proves amb un 10.6 seria una gran cosa.

A veure si aquest cap de setmana puc fer una instal•lació en un disc
extern, però no pensava que aquest assumpte ens donara tants problemes ;)

>  - Creieu que caldria possar una opció perquè la senyera fora la bandera
>>

> Vam parlar això amb el Tomàs i en Miquel i en van dir que el hack que hi
> ha fet avui en dia no funciona ja que trenca el tema de quan prems una
> tecla t'ensenya les opcions. La persona que va fer això és la mateixa que
> fa ser el diccionari per l'IEC per Apple Dictionary i està "desaparegut en
> combat".  En resum, el sistema que hi ha ara no funciona bé.

Vaja! Per tant, passa a ser l'últim a la nostra llista. Crec que si no
recollim tot allò que s'ha fet, algú ens ho retraurà. Però esta bé saber
que no es pot implementar perquè el responsable està desapregut.

> Atentament,
>
> Jordi,
>
> [1] http://catalanitzador.**softcatala.org/stats/?v=144&**show=options<http://catalanitzador.softcatala.org/stats/?v=144&show=options>
> --