[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 20 de febrer

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij feb 21 09:35:02 CET 2013

Al 21/02/2013 09:27, En/na Pau Iranzo ha escrit:
> -1 a fer servir infinitius
>
> Si ja existeixen programes que fan servir l'imperatiu al Mac (i.e.
> Chrome, Firefox, LibreOffice...). Per què fer servir infinitius al
> catalanitzador si no és només el sistema el que catalanitzem?

Els programes que mencionés són l'excepció a la regla al Mac OS X, tot
el sistema i aplicacions en català apareixen en infinitiu.

En cas de disputa algú ha de prendre la decisió, com el tema de Mac
l'estem fent el Pau i jo principalment penso que té sentit respectar la
decisió dels que estan al dia a dia. L'opinió de la gent de Mac amb la
que hem parlat ha tingut força pes també.

Parlem en la propera trobada mensual.