[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 20 de febrer

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dij feb 21 09:32:00 CET 2013

Perquè les aplicacions d'Apple que no són del sistema també
empren infinitius i només les aplicacions gratuïtes fan servir l'imperatiu.

I com a dit Jordi, mentre hi haja dos models, fem el que fem és un problema.