[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 20 de febrer

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dij feb 21 09:27:34 CET 2013

-1 a fer servir infinitius

Si ja existeixen programes que fan servir l'imperatiu al Mac (i.e. Chrome,
Firefox, LibreOffice...). Per què fer servir infinitius al catalanitzador
si no és només el sistema el que catalanitzem?

Saludar

Pau

El 21 de febrer de 2013 9.15, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: