[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 20 de febrer

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 20 22:34:29 CET 2013

Al 20/02/2013 22:30, En/na Joan Montané ha escrit:

> Ep! no tinc cap Mac a mà, per això no comento gaire sobre la versió del
> Catalanitzador. Només un comentari.
>
> El 20 de febrer de 2013 22.17, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>

>     - Canvi a la interfície d'infinitus per seguir l'estàndard Apple
>

> No veig clar usar el criteri d'infinitius. Entenc l'argument per fer-ho
> així (seguir l'estil del SO), però considero que hauríem de mantenir el
> criteri habitual català. Altres aplicacions multiplataforma (Firefox,
> Thunderbird, VLC, LibreOffice...) no tenen 2 estils segons el SO, fan
> [...]

Hola Joan,

Al final és una qüestió d'estil, he escollit seguir el criteri del
sistema. Aquest és un feedback que també em van donar la gent més de
Mac, que era preferible usar infinitius per coherència amb el sistema.