[Catalanitzador] Skype substituirà obligatòriament el Windows Live Messenger el 8 d'abril

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu feb 17 19:50:57 CET 2013

Hola Pau,

> Si s'activa el catalanitzador "per a windows" de l'Skype, caldria fer el
> mateix amb la versió "per a mac". Ho dic perquè encara que l'aplicació
> és la mateixa, no ho té perquè ser l'operativa interna.

La meva idea és que tot el que fem a partir d'ara ho considerem fer per
Windows i Mac ja que són les dues plataformes que ara mateix donen
suport. L'única excepció que puc veure és que si per Mac una cosa és
massa complicada o no sabem prou.

De fet, després enviaré un missatge per explicar que estic consolidant
la informació de desenvolupament de Windows i Mac.