[Catalanitzador] El Catalanitzador perd pistonada!

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dis feb 16 21:12:08 CET 2013

... Us recordo que jo estic fent un instal·lador que, de manera desatesa,
ens permeti instal·lar aplicacions al nostre ordinador i configurar-les en
català... potser això aporta una solució addicional al problema que
comenteu quan comprem un PC nou o simplement fem una reinstal·lació del
sistema. De moment no té ni interfície (és tot mitjançant .bat i .cmd),
però quan pugui oferir alguna cosa ja us ho comentaré; la idea és recuperar
una mica l'esperit original de Softcatalà quan oferíem comprar o baixar CDs
amb programari en catala...
El 16/02/2013 21:06, "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org> va escriure: