[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 15 de febrer

div feb 15 23:52:49 CET 2013

Ep
Si es vol fer igual que al del Windows, llavors:
Auxiliar de Softcatalà de catalanització del Mac OS
---> Auxiliar de Softcatalà _per a la _catalanització del Mac OS

Com deia abans, jo deixaria només "Mac" sense "OS".

salut
jordi s

Al 15/02/2013 23:19, En/na Jordi Mas ha escrit: