[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 15 de febrer

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
div feb 15 21:42:25 CET 2013

Al 15/02/13 21:31, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Ep gent,
>
> Acabo de publicar una nova versió del Catalanitzador per a Mac:
>
> https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAlWindows-binaries/blob/master/latest/mac/CatalanitzadorPerAlMac.zip?raw=true
>

> Novetats:
>
> - Canviada la interfície significativament per apropar-la més al
> Catalanitzador de Windows i poder explicar millor que fa cada opció
Perfecte!! M'agrada molt el resultat. Comentaris per unificar la interfase:
- A la part de dalt diu "Auxiliar de Softcatalà de catalanització del
Mac OS" caldria afegir "X i OS X", ja que des de la versió 10.8, Apple
deixa de banda la paraula Mac.
- De la mateixa manera, caldria considerar fer la mateixa modificació a
"Us donem la benvinguda al Catalanitzador per al Mac", encara que no ho
acabe de veure.