[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 7 de febrer - diccionaris

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dim feb 12 23:50:14 CET 2013

Al 12/02/13 20:00, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Hola Pau,

> He trobat alguns exemples, incloent-hi un pluggin bastant destraler
> per l'OpenThesaurus:
>
> https://code.google.com/p/apple-dictionary-plugins/

> M'he mirat la documentació dels diccionaris i això és força feina.
> Crec que probablement un parell de dies a temps complet. Si ningú
> s'ofereix, fins Setmana Santa no crec que m'ho pugui jo mirar, però
> estic d'acord, que cal fer-ho.
Si et sembla, mentre s'ofereix algú o no, es pot col·locar al cronograma
de coses pendents a fer. Així prioritzem.

> Atentament,

Una salutació,
Pau Sellés i Garcia
pau.selles a josoc.cat