[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 7 de febrer - diccionaris

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim feb 12 20:00:57 CET 2013

Hola Pau,

> He estat mirant l'aplicació Diccionari d'Apple. A la carpeta
> Biblioteca>Dictionaries és troben els diccionaris que poden triar-se (11
> en concret). En canvi, l'opció de la viquipèdia és un procediment intern
> de l'aplicació. Per tant, cal fer, com a mínim 3 elements amb aquesta
> aplicació al catalanitzador:
> - Establir a la viquipèdia de l'aplicació el català com llengua per buscar.
> - Que el catalanitzador cree un fitxer .dictionary que faça la cerca a
> la pàgina del DIEC o del diccionari de l'AVL.
> - Crear un fitxer .dictionary de la versió de l'OpenThesaurus.

He trobat alguns exemples, incloent-hi un pluggin bastant destraler per
l'OpenThesaurus:

https://code.google.com/p/apple-dictionary-plugins/

> Pense que en l'estat actual del catalanitzador, el primer element hauria
> de ser la prioritat, perquè "pense" que serà tan fàcil com fer una
> petita modificació al fitxer de preferències com.apple.Dictionary.plist
> que es troba a ~/Biblioteca.
>
> La resta ja depén d'una tasca de feina superior i, per tant, són els
> programadors (¿Jordi?) qui ha d'establir la prioritat o no.

M'he mirat la documentació dels diccionaris i això és força feina. Crec
que probablement un parell de dies a temps complet. Si ningú s'ofereix,
fins Setmana Santa no crec que m'ho pugui jo mirar, però estic d'acord,
que cal fer-ho.