[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 7 de febrer - diccionaris

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dll feb 11 13:24:54 CET 2013

Al 10/02/13 18:59, En/na Pau Sellés i Garcia ha escrit:
> Al 10/02/13 16:37, En/na Jordi Mas ha escrit:

> Miraré aquest tema a veure si veig cap solució...

He estat mirant l'aplicació Diccionari d'Apple. A la carpeta
Biblioteca>Dictionaries és troben els diccionaris que poden triar-se (11
en concret). En canvi, l'opció de la viquipèdia és un procediment intern
de l'aplicació. Per tant, cal fer, com a mínim 3 elements amb aquesta
aplicació al catalanitzador:
- Establir a la viquipèdia de l'aplicació el català com llengua per buscar.
- Que el catalanitzador cree un fitxer .dictionary que faça la cerca a
la pàgina del DIEC o del diccionari de l'AVL.
- Crear un fitxer .dictionary de la versió de l'OpenThesaurus.

Pense que en l'estat actual del catalanitzador, el primer element hauria
de ser la prioritat, perquè "pense" que serà tan fàcil com fer una
petita modificació al fitxer de preferències com.apple.Dictionary.plist
que es troba a ~/Biblioteca.

La resta ja depén d'una tasca de feina superior i, per tant, són els
programadors (¿Jordi?) qui ha d'establir la prioritat o no.

--
Una salutació,