[Catalanitzador] Estadístiques: Mac OS

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu feb 10 20:05:10 CET 2013

Ep gent,

Durant els propers dies començaré a treballar[1] en fer que la versió de
Mac enviï estadístiques al servidor.

El meu plantejament és tenir una visió conjunta allà on sigui possible i
només separar per plataforma quan sigui necessari.

La meva proposta d'implementació és:

Model de dades

- Afegir un nou camp enter anomenat 'system' a la taula 'operatings' amb
els valors Windows=0, Mac=1. Això ens permetrà filtrar senzillament
sessions d'un sistema o un altre.

- Les accions de Mac que siguin equivalents a Windows usar el mateix
identificador acció. Per les noves (català llengua del sistema) i
instal·la el corrector crearia nous identificadors.

Web d'estadístiques

Igual que ara podem filtrar per versió jo afegiria filtrar per
plataforma: totes, Windows o Mac i que per defecte fos totes.

Ja direu com ho veieu.

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Mac#Full_de_ruta
[2]