[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.0 de proves (desenvolupament) - dilluns 4 de febrer

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu feb 10 19:15:13 CET 2013

Hola Toni,

> Ep,
>
> hi ha 4 canals: release, beta, aurora, nightly.
> Cal dir que des de fa poc el Firefox ja s'actualitza sense avisar a
> Windows (à la Chrome). Per tant, excepte els usuaris avançats que
> controlen la versió que volen (hi han desmarcat l'opció a preferències),
> la majoria d'usuaris són actualitzats tant sí com sí.
> Si oferim actualització, ho faria tant per a beta com per a release,
> prenent la darrera de cada branca segons s'indica a:
> http://www.mozilla.org/includes/product-details/json/firefox_versions.json

La meva proposta és catalanitzar només, si l'usuari té una 18.0.1 i
existeix una 18.0.1 en català li instal·lem, sinó la part de paquet de
llengua no la fem.

Toni, saps com es pot saber en quin canal està un perfil / instal·lació?
Quina és la manera recomanada de saber-ho.