[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 7 de febrer - diccionaris

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu feb 10 18:59:25 CET 2013

Al 10/02/13 16:37, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Hola,

> Sí, crec que a curt termini les opcions a explorar serien:
>
> - Mirar si és possible incloure diccionaris on-line com l'IEC2
> - Preparar una versió del OpenThesaurus a en format de l'aplicació
> d'Apple.
>
> Si algú vol / pot investigar-ho, sinó jo em posaré d'aquí a uns dies.
Miraré aquest tema a veure si veig cap solució...

> Atentament,

Una salutació,
Pau Sellés i Garcia
pau.selles a josoc.cat