[Catalanitzador] Publicada versió 1.4.3 estable de proves

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu feb 10 18:25:43 CET 2013

Hola,

> Podem fer que els botons siguin "Reiniciar" o "Continuar", en lloc de
> "Sí" o "No"?

Amb la capsa de diàleg estàndard del sistema no es pot fer. Es podria
fer una capsa pròpia però això és compliar bastant tot per un missatge
que surt molt poc.

> Si es tria "Reiniciar" el Catalanitzador podria fer el reinici automàtic
> tot seguit i, potser, fins i tot, reiniciar-se ell mateix al principi de
> la sessió (hi ha programes que ho fan, reinicien, i després ells
> continuen la pròpia instaŀlació). Potser m'estic complicant la vida...

De moment ho deixo com està en la versió estable i en la versió 2.0
podem pensar de com fer-ho millor.