[Catalanitzador] Publicada versió 1.4.3 estable de proves

diu feb 10 17:54:52 CET 2013

Ep
Crec que és encertat avisar l'usuari directament al principi d'executar
el Catalanitzador.
Fins i tot, encara que l'usuari no tingui el Live instal·lat, no valdria
la pena avisar-lo igualment si es troba el "RebootRequired" al registre
i suggerir-li que reiniciï l'ordinador?
Ho dic perquè ara s'ha detectat que és necessari per al Live, però vés a
saber en el futur quins altres programes ho requeriran. Segurament,
sempre serà més "segur" que el catalanitzador s'executi quan no hi hagi
un RebootRequired.

Si es troba aquesta clau al registre, en iniciar el Catalanitzador jo
diria alguna cosa com:

Heu instal·lat actualitzacions que requereixen reiniciar l'ordinador per
tal que el Catalanitzador es pugui executar correctament.
Podeu continuar sense reiniciar-lo, però és possible que algunes accions
fallin, per exemple, el Windows Live.
És recomanable que reinicieu l'ordinador i, a continuació, torneu a
executar el Catalanitzador.

Voleu reiniciar l'ordinador ara?
-----------------                --------------------------------
Reinicia ara                Continua sense reiniciar
-----------------                --------------------------------

Fins i tot, potser aniria bé recollir al log si l'usuari continua sense
reiniciar tot i que hi ha el RebootRequired, per tal de poder analitzar
si els finishedwitherror tenen correlació amb el RebootRequired. M'explico?

De totes maneres, si es descarta això que proposo i se segueix amb el
mètode que proposes, diria que els botons no haurien de ser "Sí / No"
perquè dóna lloc a confusió. Si no es llegeix el text amb atenció (per
exemple, l'usuari llegeix la primera línia i les altres "en diagonal"),
es podria interpretar que el "Sí" correspon a reiniciar l'ordinador.

My 5ct

salut
jordi s

Al 10/02/2013 17:34, En/na Jordi Mas ha escrit: