[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 7 de febrer - diccionaris

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu feb 10 16:37:52 CET 2013

Hola,

> Observant les captures de mossegalapoma, veig que també hi ha un
> diccionari de la Viquipèdia, consulta mot a mot mitjançant internet? o
> té una còpia en local de la Viquipèdia? (ho dubto). Si fa la consulta
> quan es necessària es podria investigar com definir fer el mateix per la
> DIEC2, legalment ja seria més dubtòs que estiguessim infringit res.

Sí, crec que a curt termini les opcions a explorar serien:

- Mirar si és possible incloure diccionaris on-line com l'IEC2
- Preparar una versió del OpenThesaurus a en format de l'aplicació d'Apple.

Si algú vol / pot investigar-ho, sinó jo em posaré d'aquí a uns dies.