[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.0 de proves (desenvolupament) - dilluns 4 de febrer

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
diu feb 10 15:01:14 CET 2013

Hola,

això estaria molt bé, però una cosa que cal anar amb compte és que,
potser a partir de certes versions del Firefox o del Chrome, aquestes
puguin deixar de ser compatibles amb el SO des d'on s'executen (per
exemple, el Windows XP).
Això és quelcom que caldria esta a l'aguait i emmagatzemar si cal.

Salut,

Al 10/02/13 11:04, En/na Josep M. ha escrit: